No niin, kirjoittelen taas :) Mä oon nyt vähän hukassa, koska haluan etten liho. Tahdon vaan päästä eroon anoreksiasta. Siks mun on alettava syömään varovasti. Jotenkin tuntuu silti ihanalta, et mä voin syödä iltapalaa :3 Ilman paniikkia, koska mä ansaitsen ja tarvitsen sen. Aamulla oli vähän ahdistunut olo, mietin koko ajan että mitä tässä pitäis tehdä. Päätin, että teen itsestäni terveen. 

Tänään olen syönyt mysliä, ruisleipää ja salaattia. Joo, joo, voi kuulostaa liiallisen terveelliseltä, mutta hei, mä syön. Väliä vedänkö pupunruokaa, mä SYÖN. Kyllä vain. Ja tiiättekste mitä? Aattelin vetää vielä ilta-palaakin :) Ehkä rypäleitä. Ja tiiättekö vielä mitä? Mä aion syödä karkkia huomenna leffassa (kavereiden kanssa mennään kattoo ensi-iltaan Pirates of the Caribbean JESJES tätä leffaa olen odottanut vuosia). Mä päätin sen äsken, vaikka siinäkin jo miettiessä pulssi nous ja rupes väkisinkin panikoitumaan. Kuitenkin mä aion elää normaalisti ruoan suhteen, en enää vammailla siten miten ennen. Mä voin syödä karkkia, eikös normaalit ihmiset syö karkkia leffassa? 

Liikunnasta sen verran, että sitä en lopeta. Tarkotuksenihan ei ole lihoa, haluun vaan normaalin suhteen ruokaan. Pelkään, että toi liikunta jotenkin jossain vaiheessa laukasisi taas anoreksian. No, pidän senkin kurissa, etten liiallista liikuntaa harrasta. 

Tän kuvan inspiroi ottamaan tähän postaukseen hevoseni, jota rakastan äärettömästi <3 On sen verran kaunis hevonen minun hevoseni nimittäin, että jos sille tökkäisi sarven otsaan näyttäis ihan yksisarviselta.