Tänään oli vika koe :)<3 Ihanaa. Nyt voi keskittyy muihin asioihin moniksi kuukausiksi. Tänää tähän mennessä syöminen on mennyt hyvin ja mallikkaasti. Paitsi no, koulussa en taaskaan mennyt syömään... mut onko se pakko syödä kaks lämmintä ruokaa päivittäin :/? Eihän työssä käyvät ihmisetkään aina syö... emmä tiiä onks mun mahalaukku pienentynyt tän anoreksian seurauksena mut eipä mulla oo nälkäkään sillon kun pitäis koulussa mennä syömään. Ja jos menisin sinne vetään vaan leipää tms, niin saisin kuulla olevani laiharilla jnejne - parempi etten astu sinne lainkaan.

   

Mä en olisi ikinä uskonut, että mä voin pärjätä näin hyvin, jo tässä vaiheessa. Mulla oli vielä vähän aikaa sitten tosi erilainen maailma kun nyt - ei se anoreksia näy vaan kehossa, se näkyy myös mielessä. Se saa sun mieles mustenemaan ja synkkenemään, sen se tekee, mielisairaus. Kaikki vaikutti jotenkin vääränlaiselta ja tietyllä tavalla pelottavalta, tiedättekö? Ettei siis tiedä mitä itse seuraavaksi tekee itselleen eikä tiedä mihin tää kaikki johtaa. No onneks mun tapauksessa se pro ana mun päässä on nyt hiljennetty. Ei vielä lopullisesti, mutta odottakaapa vaan, jos mä jatkan tähän malliin niin mä pärjään ja musta tulee täysin terve, sanoisinko, ennen ensi joulua :) 

Vähän sit jotain muuta - mulla ei oo koulun puolesta enää mitään! Oijoi, tästä sillee 'alkaa' loma, koska nyt pitää vaan käydä siellä. Jotain läksyjä, joo joo, mut hei, ens viikko on viimeinen ihan oikea kouluviikko, ja uskon että me katellaan aika paljon jotain leffoja ja muutenin vähän otetaan rennommin. Ihanaa :) Jos toi sää tosta vielä paranis niin olis hienoo. On ollut pilvistä niin pitkään. Mut väliä säästä kun koulu loppuu kohta :D